Min middag..

Jag snor ett koncept ifrån farsfan, som i sin tur snott det ifrån tv-programmet "Go Kväll".


I programmet så får gästen i ett inslag bjuda in x antal fiktiva personer till en middag. Det kan vara precis vilka som helst, och jag tänker nu göra samma sak. Jag tänker ha en del gäster på min middag, så jag tar detta i ett par delar. kommentera gärna. Min gästlista:


•·  Jag själv naturligtvis. Lite snyggare och bra jävla mycket bättre rent generellt.


•·  Antanas "Tony G" Gouga. Snubben har pokervärldens mest stöddiga tunga, och mycket möjligt den drygaste, elakaste och mest avskyvärda tunga även utanför pokerscenen. Få människor har samma äckliga förmåga att häckla och håna, Mohammad Ali i sin storhetstid var inte ens nära. Man måste bara älska den här killen och hans sätt att inte ens vara nära politiskt korrekt. Check this out.



•·  Andersson "the spider" Silva. Killen är världmästare i UFC och påstås vara den bäste fightern "pound for pound". Den här platsen stod mellan Andersson Silva och Roy Jones Jr, den jag personligen anser vara världens bäste pound for pound boxare genom tiderna, men Andersson Silva är fanimej inte tokig. Jag tänkte sätta honom bredvid Tony G så att han kan ge honom en armbåge när han blir för jobbig. Lite Andersson Silva highlights:



•·  Johan "Lenny" Johansson. Min vapendragare, tandemplockepinnpartner och parellellslalompolare i alla väder sedan urminnes tider. Det är något mäktigt med tung vänskap, man kanske har något brejk på några år men när man väl återupptar kontakten så är allt som vanligt igen. Mer eller mindre i alla fall. Nämn ett sportspel på Sega Megadrive eller Playstation - vi har varvat det. Vi har tillsammans gjort allt ifrån tjyvrökt i Lennys cykelkällare till skrivit manus till diverse tv-program.  Lenny är också en av de få människor jag vet, vid sidan av mig själv, som faktiskt skulle kunna snacka sönder Tony G om det behövs. Infogar ett klipp på Lenny som Sonny Cricket ifrån tv-programmet Sommarstad Gotland för 100 år sedan. Love ya bro.



•· James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammet och Cliff Burton - Metallica! Jovisst, jag vet att Cliff har varit död i typ 20 år, men jag får väl för fan välja vem jag vill!? Tänk om killen fick veta hur stort hans band blev tillslut. Sen vore det såklart en ära att äta med dom, ej att förglömma.



•· Douglas Adams. Snubben har ju skrivit boken Liftarens Guide till Galaxen. Kanske inte världens bästa bok ever, även om jag gillar den stenhårt. Däremot har jag svårt att se en författare eller annan intellektuell person som kan tillföra mer till min middagsbjudning än just Douglas. Jag tror att snubben är (var) störtskön, man måste liksom vara grymt intressant med den fantasin.



Kommentarer
Postat av: hannah

Man behöver inte säga att någon annans tro är "fantasier". och Ta för givet att det är mina föräldrar som jag lurat mig? vilka ideer.... suck





Jag är helt klart både seriöst tänkande och djupt troende... Punkt slut.

2009-01-03 @ 21:24:31
URL: http://hannahslife.blogg.se/
Postat av: mike

careface till kommentaren.

2009-01-04 @ 10:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback