Avgjord tävling i förtid!

Eftersom min egen tävling tråkar ut mig så tänker jag avgöra den i förtid. Ikväll Lördag kl 21.30 kommer jag att utbasunera en vinnare, så upploppet börjar nu. Flera eldsjälar har gjort ett fint jobb, inga kommentarer är dock publicerade ännu. Häng i och jobba!

Ikväll ska min sämre hälft ut och röja på någon restaurang, vilket innebär att undertecknad blir kvar hemma i soffan tillsammans med dottern. Känns riktigt nice. Det lär betyda en hel del hånbloggar (kom gärna med förslag på vad eller vem som förtjänar en känga), och en del allmän navelluddsåskådning.

Vi ses ikväll!

Puss puss // theadmin - rätt jävla mycket snyggare

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vafalls?! Trodde vi redan hade vunnit eftersom vi förmodligen ger dig SKITMYCKET trafik från vår totalt fulländade blogg! Var full av dyrkan du otacksamme jävel, och ge HIT Wiispelet! Ögonaböj.



Vi kommer trots allt att passera 1000- sträcket idag. Hybris kallas det.



Pussen då.

2009-01-10 @ 15:54:32
URL: http://tessanodirren.blogspot.com
Postat av: Direktörn

Exakt, ge hit spelet till mig. För Tessan ska absolut inte ha det, hon blir bara aggresiv av sånt. Trust me, hörde henne spela igår.

2009-01-10 @ 17:52:19
URL: http://tessanodirren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback