Spam

Titt som tätt så får man spam-mail, det bara är så. Idag fick jag ett spam-mail som på något konstigt sätt gräver sig under skinnet på en. Förr stod det ju ofta något specifikt i mailen, något man förväntades göra eller någon fil eller länk man skulle klicka på. Nu skickas det mest ut ett existensiellt budskap som antagligen är designat för att hålla oss vakna på nätterna, grubblandes. Idag kom detta:


Greetings.


Own with your co-worker

is an important one," said Dr. Kenneth

that I have been



Sincerely, Travis Sutherland.

Vad menas? Jag kan inte sluta läsa, finns det något underliggande budskap här? :)

// theadmin - underbar och älskad av Allah


Kommentarer
Postat av: Ellis

Jag tänkte lite på dig idag faktiskt... Vart fan håller du hus?

2009-02-10 @ 15:07:49
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Roffe

medicine/SutherlandTravis.html" rel="nofollow">http://www.ucomparehealthcare.com/drs/utah/familymedicine/SutherlandTravis.html



Där har du den lilla luringen. Jag gillar ju att klura ut gåtor. Ring och fråga doktorn vad fan han menade med att skicka fragment av ett dokument till just dig. Gissar på att han var full...

2009-02-10 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback