Helgen..

Hola!

Fan, det har inte blivit mycket bloggande den här helgen. Den utlovade krogrundan som min sämre hälft skulle på frös inne, tydligen hade kompisen blivit sjuk. Jojo, det brukar låta så. Hur som helst så renderade det en familjekväll på lördagen, snarare än allmänt navelskåderi med poker och bloggande. Men du kan vara lugn Vickie, det kommer. Promise.

Efter mitt gnällande om att jag inte hade någon rakeback så förbarmade "sillidillen" sig över mig, och erbjöd mig 40% på en obskyr sida. Därför har jag nu satt in 300$ på propagandapoker.com och tänkte provslaska lite. Jag började lugnt och fint, provspelade lite NL50 på 3 bord samtidigt, och ökade på rullen med 120$ på en timme. Ska testa lite ett tag och se hur sidan känns, so far helt ok. Dock går det inte att ställa borden, ka-ta-strof. Nåja..

Tack i alla fall Sillen, det blir nog bra det där!

Tänker köpa mig en eller ett par skärmar också. Jag sitter jämt och spelar på laptopen, men det ska bli slut med det. Ska fanimej antingen fixa en dockningsstation, eller helt enkelt en stationär dator. Bättre att ha regelrätta sessioner vid pokerbordet, än att som nu liksom spela halvengagerat mest hela tiden framför TV:n. Och ska jag då lyckas få någon form av värde i att spela förhållandevis låga nivåer, så bör jag nog spela 6-8 cashbord åt gången. Således - icke laptopspelande. Well well...


Känner mig riktigt laddad för den kommande turneringen här hemma i Kumlabunkern. Har snackat med den jag lever med och hon vill både hjälpa till med käk och vara med och spela. Det blir kanon.

Nähä.. Om man skulle ta och slagga lite en stund nu då. Hur man än vänder och vrider på det så ska det ju jobbas imorgon så en och annan timme sömn kan ju vara att föredra.

Nattinatti på er alla människobarn.. / eder theadmin


Kommentarer
Postat av: Vickie

pjoo, äntligen, ja trodde att det hade hänt dig nåt...ja men då så. Ja väntar väl lite till då.

2008-11-24 @ 01:53:15
URL: http://worldofvickan.blogg.se/
Postat av: Plock it up, plock it in

Hur kan du försöka lura din själ så grundligt?

Hur kan du, i din sjuka hjärna, rättfärdiga detta? Hur kan du kasta av dig din sanna förälskelse så som en iranier på semester i Mexico kastar av sig en hora?

Hur kan du svika ditt livs största glädje bara för att känna tillhörighet med alla hatare där ute?

Hur kan du svika det enda som varit dig sant och fast i ditt liv för att för en gång skull få framstå som cool och hipp?

Hur kan du gräva ut det som fyllde ditt själsliga hål under hela din uppväxt?

Hur kan jag börja varje mening med "Hur kan du"?

Du älskar tandem-plockepinn och det vet du!

2008-11-26 @ 21:30:13
Postat av: mikey

Det kan han bara för att han är en lesbisk plattfisk ifrån Jemen..

2008-11-26 @ 23:12:09
Postat av: theadmin

Lennart, min vapendaragare och tandemplockepinnpartner sedan urminnes tider. Vad vill du mig ditt svin? Du är bara sur för att du inte kan få ordentligt med skägg och det vet du.



Huvudsaken är som bekant att man är glad. Och lång.

2008-11-27 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback