And the winner is..

För några dagar sedan startade jag en tävling där meningen var att ragga besökare till bloggen, och vinnaren skulle få ett Nintendo Wii med tillhörande Rock Band. Flera namnkunniga bloggare har visat sitt intresse, bland andra kan exempevis nämnas direktörskan (tessanodirren.blogspot.com). Men ingen har stått ut så i konkurrensen som en viss tokfrans till kvinna (eller "föremål av honkön" om du så vill) som vinnaren av denna tävling.. Ladies and germans, I give you the winner, med motiveringen:

"För att med en oerhörd entusiasm uppmanat sina läsare, såväl som facebook-bekanta, att hjälpa henne till seger. För att med en klockren Köpingsmentalitet och rödvinslogik blotta sina innersta känslor i en hyllningsblogg till undertecknad, och slutligen för att det bara inte går att låta bli att ge henne segern av rent ADHD-medlidande.. Vinnaren är...."



Jag vill att vi alla gemensamt grattar Vickie till denna oerhörda fåntrattsprestation och unisont går in på hennes sida (worldofvickan.blogg.se) och skriver några väl valda hån i hennes kommentarsfält. Jag är säker på att det skulle göra henne glad.

Återigen, GRATTIS VICKAN!

Kommentarer
Postat av: The winner takes it all

Åååå ett pris! TACK! Ge mig mössdjäveln och cykeln!Fick du några kommentarer från FB-folket?? aaahhahaha, i love u:D

2009-01-12 @ 13:03:30
URL: http://worldofvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback