Frukost, rakeback och porr. Typ...

Sitter här i soffan och käkar frulle. En kopp kaffe och barnkanalen, det blir inte bättre. Lilltjejen sitter och äter gurka, hennes absoluta favoritföda, som en liten efterrätt efter smörgåsen.

Klurar lite på hur jag ska gå vidare med mitt pokerspelande på nätet. Jag har spelat en jävla massa olika nivåer och spelformer under åren och egentligen aldrig haft någon plan. Har aldrig sett mig själv som en grinder, lirar när andan faller på och på den nivå som just då känns givande. Det jag däremot vet är att det för alltid är slut med $20/40NL och uppåt, känner att jag inte kan ta de ekonomiska riskerna nu längre. Har ju barn att tänka på liksom.

Nej, jag kommer nog hålla mig runt $2/4, där jag är helt bekväm. Dessutom är det fanimej på tiden att jag skaffar mig en ordentlig rakeback-deal, det är egentligen katastrof att jag spelat så länge utan en sådan. Jag hade visserligen en rätt hygglig deal på Stan James på den tiden jag spelade som högst och mest, men det var då det.

Det är ju bara det att jag är så ruskigt slö och inte ens orkar surfa runt på en massa asjobbiga RB-sidor för att hitta en vettig deal. Så jag kastar ut frågan här istället. Har någon av er en rakeback-tjofräs ni kan förmedla? Nätverk spelar egentligen inte så stor roll, visserligen spelar jag mest på prima nu, men där är det väl om jag fattat saken rätt ganska omöjligt att få en rakeback i rena cash. Eller? Full Tilt känns rätt intressant oxå. Eller vafan, jag vet inte. Någonstans där det finns ett bra utbud av spelare och turneringar, och där rakebacken är som högst. Ah just ja, ställbara bord oxå. Det är ett måste.

Om ni har någon sådan deal ni vill trycka på mig, maila till [email protected] så tar vi snacket där..


Sitter och klurar på en ny blogg, ska se om jag hinner få upp den idag. You never know. Damen ska ut ikväll så detta blir en Lördag i hemmapappandets tecken. Då kan det mycket väl bli en del bloggande och en del poker. Hade man varit 20 bast så hade man nog snarare vigt kvällen till en 5-timmars session i konsten att surfa internetporr. Men nu är man ju inte det, luttrad snusktittare som man är så går man igång bättre på en floppad stege och en riktigt bra rakeback..

Ha en lysande helg, det ska jag ha! // theadmin


Kommentarer
Postat av: Nicke

skaffa dig ett jobb i stället

2008-11-22 @ 19:25:24
Postat av: Vickie

Men blogga nåt nu så ja får skratta! Nåt roligt!

Å sen skulle ja vilja att du tryckte upp visitkort med bilden som undersåte la upp på sin blogg, snääälla..å så vill ja ha ett sånt visitkort till tråkiga dar som den här. Må så gott!

2008-11-22 @ 20:38:43
URL: http://worldofvickan.blogg.se/
Postat av: theadmin

Vickie,



Jag lovar att blogga imorgon och hela den bloggen skall handla om, och tillägnas, den "lille" stridsvagnen. I promise.. =)

2008-11-23 @ 01:04:02
URL: http://theadmin.blogg.se/
Postat av: Den lille stridsvagnen

som utölovat i min egen blogg....



Ja du admin plutt, det finns en till film ifrån Göteborg. Frågan är om du vill att den ska komma upp.



Kriget kan börja.



Ps jag ska skriva det här på din sida också så att du vet.

Ds

2008-11-23 @ 02:50:55
URL: http://jope.blogg.se/
Postat av: Vickie

Men va faan! Har du ett liv eller? BLOGGA´RÅ!

Ja har väntat hela dagen på ett galet inlägg men icke...snål ärru...

2008-11-23 @ 21:00:42
URL: http://worldofvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback