Surt med blogg..

Det jävliga med att ha en blogg är ju att man förväntas uppdatera den hela tiden. En massa löst folk som är inne och läser (oh nej, inte just DU, du är underbar) som hela tiden sitter och väntar som ett barn på julafton och hoppas på att undertecknad ska kasta ur sig nya dumheter.

Ibland är det faktiskt så att man inte har något att skriva. Visst, om jag vore Blondinbella eller Kenza så skulle jag såklart bara ta någon fånig bild på mina nya Statoil-dojjor och kasta in. Men nu är jag ju inte det. Jag vill gärna skiva något som i alla fall har någon form av substans. Även om jag är oerhört medveten om att det mesta jag kastar ur mig är ren och skär dynga, så är det förhoppningsvis i alla fall någorlunda välskriven sådan.

Nu på senaste tiden så har jag mest kastat skit på folk, vilket är lite av en favotirsysselsättning. Dessutom har jag planlöst surfat runt på diverse bloggsidor och skrivit både den ena och den andra omåttligt hånfulla kommentaren. Så sent som igår påstod jag att Blondinbellas pojkvän var så ful att han såg ut att vara tappad i bajs och rullad i gulasch. Jag gillar sånt, att bara planlöst håna folk som jag tycker förtjäna det. Och jag har inga som helst problem med att bli hånad tillbaka, så kom igen bara. Fria hån är nöten, som Parre en gång sade. (parresvammel.blogspot.com)

Alltså, jag är en ganska snäll människa egentligen och gillar normalt inte att vara elak mot människor. Jag är ingen mobbare, snarare tvärt om. Men vissa uppblåsta människor (som undertecknad till exempel) vill man ju bara slå hål på. Eller är det bara jag som känner så? Är det mitt oerhört låga självförtroende som gör att jag inte kan surfa förbi, se dumheterna, och bara låta vara? Jag vet inte. Hur som helst så funderar jag på att be Hannah (hannahslife.blogg.se) om hjälp. Hon har någon form av självförtroendeskola igång som jag tror är bra. Kan bli hur stort som helst.

Äh ni ser, nu ironiserar jag och hånar igen. Hannah, jag menar inget illa. Ärligt. Jag bara busar. Men i världen av mode och sportbloggar så måste väl någon kunna slå sig fram som den hånfulle bloggaren? Jag menar, man kan ju fanimej bli rik på att blogga. Kolla på Blondinbella, bruden har inte skrivit något matnyttigt sedan hon berättade om sin senaste bullemispya, men ändå är bloggen värd miljoner. Varför läser vi sådant? Nej tacka vet jag hånbloggar, det har ett mycket mer allmännyttigt värde. Jag promotar gärna folk som lapproffe, Taylor och Seba, eller varför inte Prosharksprofilen "Pssthlm". Världens kanske bäste hånbloggare.

Fan, jag skulle börja skriva ett inlägg som skulle handla om att jag inte hade något att skiva, och här sitter jag nu. Ännu ett mästerverk senare. Jag är grym. Jag äger. Jag är underbar. Dessutom har jag ingen självinsikt, vilket underlättar oerhört.

Nehej ni mina vänner, nu ska jag plåta mina senaste klädinköp. Räkna med feta moderapporter här framöver!



                       Batik är jävligt inne 2009 så jag haffade dessa på blocket för 1599kr stycket. 
                                                           Guuuud vad jag älskar rea!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Hellu! The bitch is back from Germanyyyyyy!

Jag ser ingen länk i din blogg så varför i allsin dar skall jag länka till dig ? :O vavava?

2009-01-07 @ 16:32:36
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Ellis

Slampa? Ohhhhh u fucking hobbit, bra då gör jag det med :D

Vet att du saknat mig massor! I just knoow it!

//Din fagra Ellis

2009-01-07 @ 16:35:42
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Ellis

Fast skall det stå enbart THEADMIN? helt mongo.. vad fan heter du ditt avskum?

2009-01-07 @ 16:36:19
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Ellis

Men kan inte JAG få använda ditt förnamn? så som jag gjort med alla andra?

De blir antingen theadmin eller ditt förnamn. Inget annat :P

2009-01-07 @ 16:46:29
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Ellis

Men ditt arsel, kan inte JAG få veta vad du heter i förnamn? Baaaaaaaaara jag? För att jag är så söt och underbar?

2009-01-07 @ 16:50:36
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Ellis

Fint namn det :D Du ser ut som en. Faktiskt.

2009-01-07 @ 16:55:28
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Ellis

Haha talar du för dig själv nu? ;)

2009-01-07 @ 16:59:25
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Slamppi (Helsinki)

Ja men ja SÄGER ju det! Jag kör på din linje baby- shocking huh? Islandströjan åker av fort som fan, vart har du varit hela mitt liv? Kram Slamppi

2009-01-07 @ 17:03:38
Postat av: Slamppi

ååå, lite rysk roulett. Å på en torsdag!:) Ja vi kör. Skydd är fjantigt...ska ja ta med apelsiner o räkor..eller...vi behöver inte äta kanske...

2009-01-07 @ 17:11:40
Postat av: Tobias

svar: haha thanks ;)

2009-01-07 @ 22:26:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tessan the one and only

Har du på dig en av dom där fina batiktrjöjorna när vi kör dubbelapelsinen undrar jag nu?

I såfall blir jag väldigt kåt, glad och oerhört tacksam.

2009-01-07 @ 22:30:17
URL: http://tessanodirren.blogspot.com
Postat av: Tessan the one and only

Vad är det för fel på din blogg? Det blev ett stavfel när jag kommenterade! Fattaru? Ett STAVFEL! Kolla upp det där ögonaböj pöjk! Tessan stavar aldrig fel, ICKE!

2009-01-07 @ 22:33:17
URL: http://tessanodirren.blogspot.com
Postat av: Annika

Funderar på om du har stavat "bullemispya" fel med vilje eller om det helt enkelt blev fel.

Därom tvista de lärde. ;-)

För övrigt så är det aldrig fel med varken ironi eller hån.

Inom rimliga gränser förstås.

backar ut härifrån samma väg som jag kom in

2009-01-08 @ 08:17:33
URL: http://acka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback