Blondinbella och annat löst folk...

Allvarligt, hur fan mår folk?  

Jag är medveten om att gemene man (eller kanske i synnerhet någon gemen kvinna) älskar att läsa om mode. Det är pinsamt uppenbart att dumskallarna inte vill något hellre än att få veta vilka ooootroooooligt heta klänningar Blondinbella lägger sina pengar på, men kom igen.

Jag hoppas att min läsekrets tittar in här av helt andra anledningar än att kanske få reda på vilka nya vantar jag köpte på Lidl för 19.90.   Jag funderar dock på att starta en ny blogg, kanske typ brunettbruno.se eller nåt, och se hur långt man kan dra dumheterna. Ett stort problem tornar dock upp sig vid horisonten. Jag kan ju inte gärna ta bilder på mig själv iklädd nyinköpt nätbrynja och fotbollsstrumpor. Det finns en viss risk att blogg.se´s server krashar då av den massiva anstormning det skulle innebära.  

Well well, jag ska allvarligt fundera på att skapa någon fulblogg där jag berättar om alla nya saker jag köper, kanske ger lite tips om hur man enklast får en perfekt arselvaxning, eller varför inte helt enkelt bara tipsar om asbra websidor där man kan köpa hundkläder. Och så ska jag varea djup också såklart, kanske lägga in lite existensiella budskap tagna ur En Dingding Värld (läs: Bibeln).  

Jag blir så trött. Är alla människor helt inkontinenta i huvudet?  

eder theadmin

Kommentarer
Postat av: hannah

Okej, jo intressant och läsvärt är helt enkelt det just jag faller för...

Dom bloggar jag gillar mest och tycker är mest läsvärda. Min blogg är en vinklad blogg från min sida, och mina åsikter yttras.



:)

2009-01-05 @ 14:17:59
URL: http://hannahslife.blogg.se/
Postat av: hannah

Alright! :D

2009-01-05 @ 14:44:08
URL: http://hannahslife.blogg.se/
Postat av: Vickie Von Vina Albali

Men va äre med dig? Ska JAG svara på den frågan. Ja vet inte men man räknar ju nåt typ farten gånger tiden delat med...nä ja skiter it...fråga nån annan. Jaha, ni är igång med gud och grejer igen ser ja. Nu ska ja läsa vad du tycker min underbara genious husband:)

2009-01-05 @ 16:19:50
URL: http://worldofvickan.blogg.se/
Postat av: spiderchick

haha ja varför inte? =)

2009-01-09 @ 14:52:10
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback