Helgen..

Jag har fått ungefär skitmånga mail ifrån eder, min adminjugend, där ni desperat skriker efter nya bloggar. Låt mig vara!

Jag har ju för fan varit bakis i helgen. Eller ja, kanske inte igår då, men då ägnade jag mig mest åt allmän navelhysteri hemma i soffan och var således inte disponibel för eder att ta del av min läckra lekamen.

Nu är jag i alla fall tillbaka på banan. Fredagen gick i vinets tecken, sällan har jag blivit så assdrunk dagen efter. Vaknade upp på soffan, tydligen tyckte jag att det en bra idé att sova i gamnackeposition hela natten. Till frukost blev det pizza, man måste ta sådana tunga beslut ibland om man ska lyckas hålla matchvikten. Efter den flottiga upplevelsen slängde undertecknad och stridsvagnen på en film och dekade åter ner oss i min soffa. Sömn genom hela rullen. Stabilit.

Lunch. Pizza igen. Så jävla världsklass, ser helt enkelt ingen anledning att bryta den diet som tagit mig såhär långt. Mer sömn. Framåt kvällen var jag människa igen, eller åtminstone så mycket människa jag kan bli, och resten av helgen var en odyseé i ren och skär chillning.


Just nu sitter jag i alla fall och funderar på nya bloggar, har en gruvlig bloggtorka just nu men det kommer väl. Eftersom det är måndag idag så funderar jag på att göra denna veckas klädbyte och i så fall så kommer det upp en "veckans outfit" lite senare. Den som lever få se. Och andas. Och leva vidare. Ja den som lever får göra en jävla massa saker helt enkelt. Inte lika kul för den som inte lever. Jävla dumt ordspråk det där. Nåja.

Gulligull.. // eder theadmin

Kastar upp ett klassiskt Youtube-klipp. Eftersom flera av er verkar ha missat både det ena och det andra så känner jag att jag måste utbilda er. Se detta flera gånger, det kan vara det roligaste någonsin. Stureplansbrats i Båstad under tennisveckan är fanimej nöten. Tommy Zethraeus kan ha haft en poäng.


Kommentarer
Postat av: Vickie Höjaögonbrynsson

Va i helvete? Retarded djävla människa, man blir ju förbannad. Skönt att du är på banan efter helgens bravader:)Ja med...skönt med vardag o törrestrupe igen- häppårä

2009-01-19 @ 12:56:07
URL: http://worldofvickan.blogspot.comspot.com
Postat av: j

"vad är en stekare?"

-En stekare..vi steker lixom..



hjälp

2009-01-19 @ 13:13:29
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: Tessan

Fan va lejmt.

2009-01-19 @ 18:02:29
URL: http://tessanodirren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback