Vad kostar den där, tusen spänn?!

Hej dagboken!

Jag tänkte bara lägga in en kort blänkare av seriositet för att uppväga min förra smått pubertala blogg.

(Nej Tess, tro nu inte för all del att jag inte menar allvar med den för det, den lille stridsvagnen behöver punani och du får fan bjuda till).

Men med seriositet så menar jag följande: Nu när juletiden är här och du som vanligt sitter och klurar på vad du ska köpa för meningslösa klappar till folk och fä, ta dig då en funderare. Varför inte skippa skitklapparna som mamma och pappa ändå ger fulla fan i, och istället kika in på den här länken:

Alternativ julklapp?

Förra året köpte jag och min sämre hälft klappar till kidsen i släkten, alla andra fick klappar ifrån ovanstående länk. Det är bra skit tycker jag. Kanske något för dig?

Nåja, nu har jag varit politiskt korrekt lite väl länge (sådär 25 sekunder i stöten är lagom för mig). Därför avslutar jag med att länka in allas vår Tobbe. Håll tillgodo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback