Hårda killar med rätt dödsmetallstuk!

Hårda killar med undarbar video.. Vet inte hur många av er som känner till bandet "cannibal corpse". Tung jävla dödsmetall när det är som bäst (värst?). Hur som helst så vill jag med denna video visa att det inte alltid är de hårdaste killarna som gör den hårdaste musiken. This is priceless..

Jag vet att jag inte bloggat så mycket matnyttigt på senaste tiden, ledsen för det men jag har faktiskt ett jävla liv också. Nu får ni i alla fall någonting att bita i, ha en tre vlig helg tillsammans med killarna i Cannibal!


Kommentarer
Postat av: Vickie

Men snälla lilla admin?? Ja blev så glad att du busy life till trots krystat ur dig en blogg men va va detta??

Usch- inte så mycket fredagsmysmaterial huh? Ja tänker INTE lägga denna låt till favoriterna.

Trevlig helg då:D

2008-12-05 @ 12:48:13
URL: http://worldofvickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback